zondag 12 juni 2011

2e paars

Heb ik net een heel bericht geplaatst, bedenk ik me opeens dat ik het wel heel raar heb opgeschreven.

De wol voor de sokken kocht ik vorig jaar op de HWB in Zwolle, mijn eerste zelfstrepende sokkenwol.
Maar het zijn niet de eerste sokken die ik laat zien.

Dat komt, doordat ik eerst kniekousen had gebreid van deze wol. Toe-up gebreide sokken, en dan gewoon doorbreien tot de wol op is. Maar ja, met mijn schoenmaat 35 raakt de wol niet snel op.
Ik heb de kniekousen een keer gedragen, maar ik vond het niet prettig dragen. Toen zijn ze in mijn handwerkkast beland, en daar hebben ze hele lange tijd gelegen.

Ik heb ze pasgeleden er weer uit gehaald, de benen, die helemaal glad waren gebreid, uitgehaald, en nu heb ik er nieuwe benen aangezet, 3 recht 1 averecht. Ze zitten lekker, ik denk dat ik ze nu wel zal gaan dragen.

Groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten