zaterdag 17 september 2011

cold sheep en geRAKt!

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag schreef ik over mijn voornemen om tot het einde van dit jaar geen wol meer te kopen, oftewel: cold sheep.
Deze eerste week is het me erg gemakkelijk afgegaan. Logisch, ik heb fulltime gewerkt, en had helemaal geen tijd om te breien, laat staan om te gaan winkelen!
Tja, als ik blijf werken van 9 tot 18 uur, dan is het erg makkelijk om mij aan mijn voornemen te houden. De winkels zijn nog niet open vóór ik begin met werken, en ze zijn alweer gesloten als ik klaar ben met werken! Loop ik alleen nog "gevaar" op koopavond en op zaterdag, lol!

Nu is het niet de bedoeling dat ik fulltime werk, maar deze week kwam het toevallig een keer zo uit.
En dat ik niet toekwam aan breien vond ik wel jammer, maar dat was nu eenmaal zo.

Toch heb ik jullie wat te laten zien, namelijk uitbreiding van mijn wolvoorraad! Hoe kan dat nu toch, zul je denken? Nou, ik ben geRAKt!!!!
Kijk eens wat voor prachtigs ik gisterenavond aantrof in de post:

Gekregen van Iris van Ravelry! De kaart is gemaakt door haar tweejarige dochtertje Gwylan, lief hè! Heel mooi hoor Gwylan, dank je wel!
Vind je het wolletje niet prachtig??!! Het is een schitterende kleur lichtblauw met verloop naar wit en grijs neigend naar paars, gewoonweg prachtig! En met een paars strikje erom!
Tjonge, wat ben ik verwend, ik ben er heel blij mee, ik vind het zo mooi!
Gisterenavond was het te donker om nog goede foto's te kunnen maken, vandaar dat ik het vandaag pas hier laat zien.

Nou, ik ga eens lekker genieten van mijn weekend, beetje breien, beetje blogs lezen, natuurlijk ook nog het één en ander aan het huishouden doen.

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend, en ik wil hier graag even Hetty een fijne verjaardag morgen toewensen. Zij is een trouwe volgster van mijn blog en stuurt altijd zulke lieve reacties. Helaas kan ik niet reageren op haar blog, als ik dat probeer krijg ik steeds de melding dat ik geen teamlid ben van "de paarse draad" en wordt mijn reactie niet geplaatst. Maar omdat zij ongetwijfeld dit zal lezen, dan maar hier een felicitatie plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten