woensdag 29 januari 2014

kringloop gelukje!





Nou, wat zeggen jullie me daarvan?

Ik was vandaag even bij de kringloop, op zoek naar een meubelstuk, maar daar kon ik helaas niet voor slagen. Er is een heel klein hoekje ingericht voor gordijnen/tafelkleden/huishoudtextiel, en een enkele keer hebben ze daar dan ook wat bij liggen op handwerkgebied.
Meestal gaat het niet verder dan een paar breinaalden, of een klein bolletje garen, maar vandaag trof ik het. Er stond een grote rode opbergbak, en daar hing het volgende briefje aan:

Nou, dat was nog eens een gelukje! Ik had er wel oren naar, en toog, met de hele bak, naar de kassa.
Daar kreeg ik na betaling van 5 euro niet alleen alle bolletjes mee, nee, gewoon de hele opbergbak en al!
Zo in de bak oogt het niet veel, maar zoals jullie hierboven kunnen zien zat er heel veel in, wat je zo op de foto niet eens kunt zien.
Er zat ook nog een sjaal in:

Alles bij elkaar bijna 2 kilo garen!! Nou, daar kunnen dochter en ik weer heel veel uurtjes mee aan de slag.
Zoals jullie op de eerste foto misschien wel kunnen zien, zaten er op veel bolletjes nog prijsjes. Blijkbaar hadden ze de bolletjes eerst apart willen verkopen, maar ze vroegen er toen wel erg veel voor. Zo moest het roze bolletje 30 eurocent kosten, en het zwarte glimmertje boven aan de 2e foto maar liefst E 1,50! Had ik even geluk dat ze het nu allemaal in een bak hadden gedaan en in 1 koop er vanaf wilden!

En ja, ik weet dat er boven aan mijn blogje staat dat ik in 2014 cold sheep wil, dat ga ik de rest van 2014 doen, maar dit koopje wilde ik beslist niet laten liggen, ondanks het voornemen voor dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten