vrijdag 23 december 2011

de dozen zijn binnen



Goedemorgen allemaal,

De dozen die ik via MP had gekocht, zijn binnengekomen. En wat hadden dochter en ik een plezier bij het uitpakken! Dat is het zeker waard geweest om even wat vroeger mijn Cold Sheep te beëindigen.

Het zijn een grote doos met bijna 10 kilo aan wolletjes, en een doos van bijna 8 kilo vol knopen, (haak)naalden, spelden, lintjes, bandjes enz.
Wat zullen we daar veel plezier aan beleven.

Foto's kan ik helaas niet maken, want bij kunstlicht is dat niet goed te doen, en ik werk de hele week van 9 tot 6. Misschien lukt het zaterdag, alhoewel ik dan een dagje ga winkelen met mijn dochter.

En dan is het alweer Kerst.
Mocht ik vóór die tijd niet meer hier komen, wil ik bij deze alvast iedereen hele fijne feestdagen wensen, en voor diegenen voor wie die dagen niet feestelijk zijn: veel sterkte gewenst.
P.S. Een blog zonder foto's is maar saai, dus even wat fotootjes erbij geplaatst van een kerststukje dat dochter heeft gemaakt. Helaas komen de kleuren niet zo mooi uit, de foto's heb ik zondagavond gemaakt met de flitser.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten