zaterdag 6 augustus 2011

trui is af

Hallo beste mensen,

De trui heb ik gisterenavond in elkaar gezet, en net heb ik even geprobeerd om mijzelf op de foto te zetten, met de trui aan uiteraard. Poeh, het is hier zo'n 25 graden, en dan een dikke wintertrui aan doen, dat is geen pretje, maar goed, zo ziet het er uit als ik de trui draag en een foto maak:
De trui zit echt heel lekker, zo'n heerlijke trui voor een gure herfst- of winterdag.

Ik heb in de afgelopen week ook regelmatig aan mijn bureau gezeten, lekker blogs lezen en leuke ideetjes opdoen.
En mijn lange, lange lijst met favorieten heb ik ook maar weer eens bijgewerkt. Sommige blogschrijvers zijn gestopt maar hebben hun blogs nog wel online staan, soms met hele leuke voorbeelden. Die heb ik bij elkaar staan in een apart mapje. Maar dan gebeurt het weleens dat iemand zijn/haar hele blog heeft verwijderd. En dan is al dat leuks verdwenen.
Dus heb ik maar eens het een en ander uitgeprint. Ik doe ze in van die plastic opberghoesjes, en dan bij elkaar in een grote ordnermap. Dat is inmiddels een heel leuk naslagwerk aan het worden.
Zo, nu eerst weer aan het huishouden, er hangen 2 wassen buiten te drogen, eens zien wat daar alweer van droog is.
Goed weekend verder!
                                                               Anja

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie trui Anja.
    Je staat er heel mooi op duidelijk om zo een foto te maken.
    Je had hem snel weer uit zeker groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie(s) Hetty.
    Tja, ik dacht, hoe doe ik dat nu toch, een foto van mijzelf maken? Met de zelfontspanner vind ik niet zo handig. Dus ik heb een spiegel neergezet op een tuinbankje, ben daar voor gaan staan, en heb de foto gemaakt.
    Het resultaat viel mij eerlijk gezegd mee.
    Bij de foto's van de col had ik er geen erg in dat de zon heerlijk de kamer binnen scheen, en daardoor werden die foto's wat overbelicht.
    Tja, breien is 1 ding, maar goed fotograferen van je breiwerkjes is echt nog een heel ander ding!
    En ja, ik heb de trui heeeeel gauw weer uitgedaan. Ik ben een koukleum, en vind het heerlijk als het 25 graden of meer, omdat mijn spiertjes dan wat soepeler zijn, maar dan moet je geen dikke trui gaan aantrekken natuurlijk.
    Wat je al niet moet over hebben voor je blog (lol).

    BeantwoordenVerwijderen