woensdag 13 november 2013

opnieuw de paarse trui

Hallo allemaal!

Tjonge, wat leuk, er komen steeds meer lezers bij. Gisteren bekeken maar liefst 65 mensen mijn blogje.
Dat zijn in bloggersland misschien niet veel bezoekers, maar voor mij zijn het 65 mensen die de moeite nemen om mijn blogje te bekijken. Waarvoor dank, allemaal!!!

De foto hierboven hebben jullie al eerder gezien
En dan toon ik jullie nu deze foto:
 Zien jullie het verschil?
Van dichtbij misschien wel?
Nou, heel simpel: dit had ik nog over:
 En omdat ik de mouwen iets te smal vond, en de romp te kort, besloot ik om de onderkant van de mouwen uit te halen, en wat minder steken te minderen, zodat we wat ruimer zitten. Vervolgens haalde ik de onderkant van de romp ook uit, en breide er meer strepen onderaan, zodat de trui wat langer is geworden.
En nu is dit alleen nog maar over:
Kijk, dat is nog eens een goede stashbuster! De trui zit nu perfect, heerlijk warm, en jullie moeten maar van  mij aannemen dat de kleuren echt prachtig zijn. Ik heb echt tientallen foto's gemaakt, maar krijg de kleuren gewoon niet zo mooi weergegeven als dat ze echt zijn.
Ik heb nog wel een foto van de bollen, toen ik aan de trui begon, en die staat op mijn Ravelry-pagina. Eens zien of ik die hier geplaatst krijg:
Ja, gelukt!! Nou, jullie zien het, de kleuren op de foto hierboven geven wel de juiste kleuren weer. Jullie kunnen je vast voorstellen hoe mooi de trui moet zijn!

Ik ben inmiddels bezig met wat ideetjes voor de decembermaand-cadeautjes. Die kan ik jullie natuurlijk nu nog niet vetellen, laat staan iets te laten zien.

Fijne zonnige dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. it's a lovely sweater and the colours are beautiful. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Well thank you Linda. How lovely of you to visit my blog, and to comment on my sweater!
      Anja

      Verwijderen
  2. Lovely sweater! and to think that it was made with stash yarn. I love purples :-)

    BeantwoordenVerwijderen