woensdag 2 oktober 2013

Herfstkleedje

Zo, hier een foto van het herfstkleedje, wat op de tafel ligt in ons vakantiehuisje.
Met een gezellig windlicht (oké, de kleur van de kaars past niet echt, maar ach, die branden we op en dan zetten we er eentje in een passende kleur voor terug), wat eikeltjes onder in het windlicht voor de juiste sfeer, en hier 2 van de pompoentjes erop.


Ik ben nu kussenhoesjes aan het breien. Vorig jaar had ik een keer helemaal geen projectje op de naalden staan. Was net klaar met het ene en moest nog wat spulletjes bij elkaar zoeken voor een volgend project. Dus: een avondje niets om handen! Nou, dat dacht ik niet. Dus een ecru bolletje gepakt en simpelweg blokjes gaan breien. Recht/averecht. Dat werkje lag nog altijd in mijn kast met bolletjes en wolletjes. En dat heb ik deze week er eens uit gehaald. Weten jullie nog dat ik vorig jaar een bruine muts breide voor mijn man? Hij paste perfect maar helaas, de muts kriebelde enorm!
Kijk, deze bedoel ik:

Die heb ik uitgetrokken, en nu brei ik aan weerskanten van de ecru baan een bruine rand. En zo ben ik lekker bezig met allerlei werkjes te maken, van allerlei bolletjes die ik in voorraad heb liggen. Prima stashbusting!!!!
Ik zal er een foto van maken zodra ik het af heb, beloofd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten