woensdag 20 juli 2011

rugpand is af

Eerder liet ik paarse bollen acryl zien, die ik had gekocht bij Zeeman. Ik wilde er een kabeltrui van maken, waarvan het patroon bij Garnstudio is te vinden. Maar ik vond, na het breien van een proeflapje, het patroon niet mooi uitkomen met deze bollen. Dus besloot ik om er maar gewoon een kabeltrui van te breien, met raglanmouwen.
Op naalden 5½ gaat het natuurlijk supersnel. Dus is het rugpand van mijn trui vest inmiddels klaar.
Ja, het wordt een vest. Ik was nog niet halverwege het rugpand toen ik bedacht dat dit kabelpatroon veel mooier zou uitkomen in een vest. Volgens mij zie ik er als een Michelin-mannetje uit als ik hier een trui van brei. Kijk zelf maar:
 
Ik heb het pand gisterenmiddag even buiten gelegd in de tuin.
De voorpanden ben ik gisterenavond mee begonnen, na mijn werk.
Vanmiddag tijdens het kijken naar de Tour de France ga ik daar weer lekker aan verder.
Ik zal nog wel op zoek moeten naar knopen, maar dat vind ik geen straf, heb ik weer een goede reden om naar de handwerkwinkel te gaan...
Fijne dag allemaal!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten