vrijdag 15 juli 2011

RAK nummer 2!

Oh wat een bof!

Ik ben op Ravelry lid van de Nederlandse RAK-groep. RAK staat voor Random Act of Kindness.
Simpelweg: iemand blij maken zonder er iets voor terug te verwachten.

Heel leuk om aan mee te doen. Eens per maand mag ieder lid een wensenlijst plaatsen, en als een ander lid iets heeft wat op jouw wensenlijst staat, stuurt dat lid dat naar jou toe.
Ik had al een aantal mensen blij kunnen maken, en nu heb ik binnen een paar dagen zelf 2 RAK's ontvangen!
De tweede ontving ik vandaag. Een lieve envelop met daarin een leuk kaartje en 6 kaartjes met DMC-borduurzijde.
Kijk zelf maar:
Wat leuk he! Mijn weekend heeft zo een goede start gemaakt.

Ik ben trouwens (tijdens het kijken naar de Tour de France) aan de sokken aan het breien. Ben nu de grote hiel begonnen. Het lichtgroen vind ik dus echt absoluut niet passen bij de andere kleuren, en dus knip ik die kleur er steeds uit. Het zijn best lange stukken, het stuk dat ik vanmiddag er tussenuit heb geknipt is ruim 3 meter lang! Dat zijn dus aardig wat toeren. Alleen als er een heel klein stukje (donker)groen zit, laat ik dat wel zitten. Ik zal dus wat meer draadjes moeten afwerken aan het einde, maar ach, dat vind ik beter dan sokken breien die ik niet zal dragen, omdat ik bij het breien al zie dat ik ze gewoon foeilelijk vind worden.
Op de foto's lijkt het wel mee te vallen, maar in het echt steekt dat lichtgroen echt heel erg af bij de andere kleuren. Als de sokken klaar zijn zal ik er een foto van plaatsen, samen met de uitgeknipte stukken. Ik denk dat jullie het dan met mij eens zullen zijn dat de samensteller van deze wol hier wel een merkwaardige kleurcombinatie heeft gemaakt.


Ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten