woensdag 16 maart 2016

paashaasje

Zoals beloofd hierbij het paashaasje dat we maakten op een mooie vierkante, glazen pot:


 Dat is nog best lastig om op de foto te zetten, het lijkt net of het koppie niet midden op de pot staat, maar dat is toch echt wel zo hoor, moet je dan maar even van me aannemen.

En ons voorbeeld verkeert in goed gezelschap:
Even buiten op de picknicktafel gezet, zo te zien hebben ze het daar prima naar hun zin!

Je kunt het paashaasje bestellen. De leuke, vierkante pot inclusief alle benodigde materialen en patroon kosten bij elkaar 5 euro. Het garen dat wij gebruikt hebben is Scheepjeswol Stone Washed. Daarnaast bevat de pot de benodigde vulling, oogjes en de beschrijving hoe je e.e.a. zelf maakt. Helaas is de pot te groot om verstuurd te kunnen worden als brievenbuspost, dus er komen E 6,95 verzendkosten bij.
Maar je kunt er natuurlijk voor kiezen om het pakket zonder de "verpakking" oftewel zonder glazen pot te kopen.  Dan kan het als brievenbuspakketje worden verzonden. Daarvoor zijn de kosten E 3,95.
Heb je interesse, mail ons even op debreinaald@hotmail.com en dan sturen we je alle benodigde gegevens om het pakketje te bestellen.

Zoals verwacht werd de hobbymarkt afgelopen zondag niet druk bezocht. We hoorden van diverse standhouders dat ze de hele dag helemaal niets verkocht hadden! Dat is toch wel erg sneu.
Maar ja, overmacht, het eerste lekker zonnige weekend van het jaar kozen veel mensen ervoor om buiten actief te zijn in plaats van binnen in een sporthal een markt te gaan bezoeken.
Heel begrijpelijk hoor, zouden we zelf ook hebben gedaan.
Wij hebben gelukkig redelijk verkocht. En we hebben weer leuke gesprekken gehad, leuke ontmoetingen met creatieve mensen gehad, dat is altijd leuk!

Inmiddels is het vest al een heel eind. Ik zou dat eigenlijk even eerst moeten afmaken, dan kan ik het blocken, en gaan dragen. Ook een volgend paar sokken is in de maak. Dit keer nu eens niet 2 sokken tegelijk breien, maar stuk voor stuk. Omdat ik geen idee had hoe het kleurenpatroon in dit garen zou verlopen, en ik op het hele wereldwijdeweb geen afbeelding ervan kon vinden. Dus eerst 1 sok gebreid, om te zien hoe het verloop precies gaat. En dan zien dat ik de 2e sok op exact dezelfde plek begin, zodat het een tweeling wordt. Nou, zusjes zijn het wel aan het worden, maar een tweeling wordt het zeker niet. Gaat ook haast niet hoor, want zelfs de herhaling van het patroon in de 1e sok ziet er iedere keer toch net even anders uit.
Ik heb er foto's van maar mijn laptopje heeft even geen zin die te uploaden, dus die houden jullie nog van me tegoed.

Ik wens jullie allemaal een fijne, zonnige woensdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten