zaterdag 12 maart 2016

Morgen hobbymarkt in Roden

Hoe schattig is dit:





Afgelopen week ging ik met 2 bolletjes Larra Batik aan de slag, en maakte dit lieverdje voor een klein meisje. Wordt je toch helemaal vrolijk van? Morgen staan we op de hobbymarkt in Roden.  En dan hebben we dus ook de Larra effen garens en de Larra Batik bij ons, en bij aankoop van 2 bolletjes krijg je het patroon voor dit lieverdje er gratis bij. Voor de prijs hoef je het niet te laten, slechts € 6,50 inclusief het patroon!
Ik maakte nog meer dingetjes voor de markt. Over 2 weken is het alweer Pasen, dus een mand met paaseitjes mag natuurlijk niet ontbreken.


En ook nog een voorraadpotje, met bovenop een paashaasje, maar daar moet ik nog even een foto van maken. Zal ik hier later nog plaatsen!

Komen jullie morgen ook langs? Het is binnen, en dat leek ons prettig omdat je dan niet zo afhankelijk bent van het weer. Maar nu wordt morgen prachtig, zonnig weer voorspeld, dus we zullen moeten afwachten of er (veel) bezoekers gaan komen. Ik kan me goed voorstellen dat mensen ervoor kiezen een lekkere boswandeling te gaan maken of zoiets.
Nou, we zullen het zien, wij zijn morgen in ieder geval van 10 tot 17 uur te vinden in sporthal De Hullen in Roden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten