maandag 15 februari 2016

Invicta Colour

Komt deze jullie bekend voor?
Dat kan kloppen, vorig jaar haakte ik deze omslagdoek, en we namen hem mee naar de markten.

We kregen er veel leuke reacties op en verkochten behoorlijk wat bollen Invicta Colour (met het gratis patroon van de omslagdoek erbij).
Toch vond ik zelf dat er iets miste.

Dus besloot ik om er wat aan te veranderen.
De omslagdoek was gehaakt uit precies 1 bol, maar ik wilde hem toch wat groter maken, en er picotrandje aan haken.

 De omslagdoek was een heel open haakwerk, een combinatie van stokjes en lossen.
Nu heb ik er ook wat dichte randen in verwerkt.

 Hier kun je de afwisseling tussen open en dicht haakwerk beter zien.
 En dus dat picotrandje aan de onderkant erlangs.
Het zijn kleine aanpassingen, maar net genoeg om nu wel echt tevreden te zijn over de omslagdoek.

Wil je deze omslagdoek ook haken? Bestel dan 2 bollen Invicta Colour (in de kleuren die je zelf wenst) en je krijgt gratis het patroon voor de complete omslagdoek erbij.
Ga daarvoor naar onze webshop. www,debreinaald.nl

Er bleef nog een heel klein restje garen over, daar brei ik nu een klein sokje van, zodat klanten op de markten ook kunnen zien hoe dit garen er uit ziet als er mee wordt gebreid.
Dat sokje wil ik vanavond breien, dus dan zal ik het morgen aan jullie kunnen laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten