zondag 8 september 2013

jarig

Kijk eens wat een fantastisch leuk cadeau ik kreeg van mijn dochter:


Het is een opbergdoos, met in het deksel 4 hartjes gezaagd. Om de hartjes zit mooi kant, en in de ruimtes achter het glas zitten "handwerkspulletjes". Er ligt een beige lap stof in de doos, en daarop zitten deze lieve spulletjes vastgenaaid. Links boven een schaartje en een kantje, rechtsboven een fotootje van een meisje achter een handnaaimachine, en daaromheen 3 lieve knoopjes.
Links onder 2 klosjes garen en een stukje van een centimeter, en rechtsonder 6 knotjes wol.
Wat een geweldig cadeau he! Ik ben er echt heel erg blij mee. Dit soort opbergdozen vind ik altijd zo ontzettend mooi, en de kleurstelling van de spulletjes is echt prachtig.
Wat een geweldig verjaardagscadeau!
Ik ben eigenlijk morgen pas jarig, maar omdat we elkaar dan nauwelijks zien, hebben we het zaterdag vast samen gevierd. We zijn samen een dagje op pad geweest, het Veenpark (in Drenthe) bezocht heel gezellig. En ik kreeg dus ook al mijn cadeau.

Ze had bij dezelfde winkel ook nog een ontzettend leuk kapstokje gekocht, voor in het vakantiehuisje. Ik heb er helaas nog geen foto van gemaakt, houden jullie tegoed. Er staan 5 uiltjes op, en zit er heel lief uit (dochterlief is net zo gek op uiltjes als ik ben op vogelhuisjes).



Kijk, ik heb de doos ook al in gebruik genomen. Allerlei kleine handwerkspulletjes, die in het huisje rond slingerden, hebben nu een mooi plekje gekregen in de doos. Op het doosje bovenin staat Hakelnadeln, die zitten er ook in, en nog wat ander handwerkspul zoals stekenhouders.
En omdat ik de aangepaste versie van de foto niet geplaatst krijg, zet ik toch maar even de originele foto hier neer. Niet erg charmant, met onderkin en joggingbroek, maar goed, het gaat om de kraag. Die heb ik eraf gehaald omdat die niet mooi aansloot, en ik heb deze er weer aangebreid, elke naald op de 4 hoeken een steek minderend, en nu sluit het heel mooi aan.

Het weekend is alweer bijna voorbij en de komende week weer fulltime werken, dus er zal niet veel tijd over zijn om te handwerken, en al helemaal niet om te bloggen. Ik wens jullie een leuke week, en zie jullie graag binnenkort weer terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten