vrijdag 23 maart 2012


Hebben jullie dat nu ook wel eens? Je breit iets, het wordt helemaal zoals je het voor ogen had, maar... je draagt het niet, het ligt maar in de kast, omdat je het wel heel erg leuk vindt, maar je er gewoon niet prettig in voelt.
Dat is wat er bij mij is gebeurd met het paarse top-down vest. Ik heb het met heel veel plezier gebreid, vond het heel erg leuk om eens een vest top-down te breien, om al die verschillende kleurtjes erin te verwerken, om een RAK te ontvangen toen ik tekort kwam aan de hoofdkleur, kortom, met heel veel plezier denk ik terug aan het maken van het vest, maar ik draag het nooit! Het past goed, en volgens mijn omgeving staat het me ook goed, maar ik voel me er gewoon niet prettig in. Het is gewoon niet mijn ding. Die lange boorden aan de panden en de mouwen vind ik heel leuk om te zien, maar ik vind het niet prettig om zelf te dragen. Dus heb ik een besluit genomen: Ik ga er afscheid van nemen. Ik kan het nog wel jaren in mijn kast laten liggen, maar dragen zal ik het niet, dus dan vind ik het onzin om het te bewaren.
Mocht er hier iemand zijn die ik er een plezier mee kan doen, laat het me dan even weten. Tegen betaling van de verzendkosten is het dan voor jou. Mochten er meer aanmeldingen zijn, zal ik loten.
En als er geen lezers hier reageren, zal ik het aanbieden op Ravelry. Als ook daar niemand interesse heeft, breng ik het bij de kringloop. Want het zomaar weggooien, nee, dat doe ik niet, dat vind ik zonde. Maar het ongebruikt in de kast laten liggen vind ik net zo zonde.
Dus: mocht je interesse hebben, reageer even. Het is maat S (36-38). Als er in het weekend geen reacties hier komen, zet ik het op Ravelry.
Iedereen vast een heel fijn, en lekker zonnig weekend gewenst!
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten