maandag 19 maart 2012

blauwe trui is klaar

Het is alweer ruim een maand geleden, dat ik een proeflapje liet zien. Het was gemaakt van Katia Irish Tweed, verrast prettig materiaal om te breien (op de bol voelt het namelijk best stug aan).
Het is een heel eenvoudige trui geworden, gewoon om lekker aan te trekken als ik in de tuin bezig of zo.
De kleur is moeilijk op de foto te vangen, deze foto toont de kleur beter:
Op Ravelry staan ook niet echt duidelijke foto's, hier eentje die nog iets beter de kleur weergeeft:
Alhoewel het hierop weer wat donkerder lijkt dan in het echt, en de paarse vlokjes erin hier niet te zien zijn.


De pyjama voor onze hond bevalt me niks. Het patroon bevat alleen een klein goed aan de buik, en voor de smalle, iele hondjes die de pyjama tonen bij het patroon, is dat goed te doen. Maar onze hond heeft een vrije brede borstkas, die krijg ik met geen mogelijkheid via die kleine opening de pyjama aangetrokken. Dus ga ik een heel eind uittrekken, en dan het e.e.a. een beetje aanpassen, zodat de pyjama aantrekken geen vreselijk gewurm wordt.

Verder heb ik helaas niet zoveel te melden, ik ben nog steeds niet fit, heb nog steeds keelontsteking (nu al 3 weken!), en nu gaan ze bloedonderzoek doen, omdat het toch allemaal wel erg lang duurt. Ik heb wel zin om te breien, maar niet de energie, dus veel verder dan een enkel naaldje per dag kom ik op het moment niet.

Hopelijk heb ik bij een volgend bericht wat meer te melden!

Ik was iedereen een fijne week, geniet allemaal maar lekker van de voorjaarszon die weer volop schijnt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten