donderdag 17 november 2016

Wie wat bewaart...

... die heeft wat.

Vanavond is de Ladiesnight bij Karwei Assen, en alles staat daar klaar voor.

Dus nu even wat me-time! Ik ben eens in mijn voorraad bolletjes en wolletjes gedoken, om te zien wat voor project ik lekker voor mijzelf kan gaan maken.

En tot mijn verrassing kwam ik dit tegen:


Blijkbaar ben ik ooit, echt geen idee wanneer, aan een vest begonnen. 
Het garen herken ik, dat heb ik ooit eens gekocht bij Bart en Francis, op de Handwerkbeurs.
Maar dat ik er ooit iets mee ben gaan breien? Ik kan het me niet herinneren. Wel grappig.
De panden in elkaar zetten en mouwen er aan breien, en ik heb zo opeens een vest erbij!

En ook deze kwam ik tegen:
Oeps, niet de meest duidelijke foto.  Deze dan, van mijn pagina van Ravelry afgehaald:
Een trui, gebreid van 13 bolletjes Katia Tweed, Een lekker dikke, warme trui, die ik graag draag als ik in de tuin bezig ben. Ik had nog 1 bolletje over, en de trui is eigenlijk best wat aan de korte kant, dus ik ga het boord aan de onderkant uithalen, en dan een nieuw boord breien, en dat 14e bolletje ook gebruiken, zodat de trui helemaal naar wens wordt.
Eerst maar eens lekker dit gaan doen, een simpel werkje, ben ik best even aan toe.

Fijne dag allemaal, en wie weet tot vanavond bij Karwei Assen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten