donderdag 21 maart 2013

jullie hadden nog iets tegoed

Jullie hadden nog iets van me tegoed. Ik had immers beloofd om foto's te maken van het kussenhoesje, als het weer het zou toelaten. Nu was het zondag een sombere dag, maar maandagochtend scheen het zonnetje, dus gauw buiten op de foto gezet.
En hier is het begin van de tweede hoes.

Inmiddels is de lente officieel begonnen in Nederland, maar vandaag viel er hier nog heel wat sneeuw uit de lucht. Wat zijn de meeste mensen toe aan wat zonlicht, en hogere temperaturen!
In ieder geval ben ik blij dat ik met deze vrolijk gekleurde hoesjes ben begonnen, ze stralen me tegemoet terwijl ik bezig ben, daar word je vanzelf wel vrolijk van!


1 opmerking:

  1. Unos trabajos muy bonitos y originales . Enhorabuena por tu blog , hay mucho arte .Un saludo desde SPAIN

    BeantwoordenVerwijderen