vrijdag 20 juli 2012

patroon gezocht

Hallo beste mensen,

Ja, ik weet het, kwart voor 12 en bloggen? Maar goed, vrij weekend voor de deur, en wat rondkijken op Ravelry is altijd leuk.
Nu kwam ik een leuk patroon tegen, van een top-down zomertruitje met strepen, het heet "Stripes Go Round", van Lana Hames, uitgegeven in een zomerboek (uit 2004) van Interweave Knits: "The Best of Interweave Knits: Our Favorite Designs from The First Ten Years".

Nu vraag ik me af, hoe je aan zo'n patroon kunt komen. Het boek is dus al van 8 jaar geleden, dus dat zul je niet meer kunnen nabestellen bij Interweave (denk ik). Weet iemand hoe ik dan toch aan het patroon zou kunnen komen?
Als ik het patroon opzoek op Ravelry, en dan doorklik naar alle patronen uit het boek, zie ik bijvoorbeeld ook een vest, dat heet Serape Jacket. Als je daar op klikt, kom je op een Ravelry-pagina terecht, met een link om dat patroon te bestellen. Maar bij dit zomertruitje staat die mogelijkheid niet.

Iemand die me verder kan helpen?

Een fijn weekend gewenst, en ik zal proberen dit weekend het rode vest helemaal af te maken en op de foto te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten