zondag 13 mei 2018

Privacyverklaring

Alhoewel ik niet meer actief gebruik maak van dit blog, zijn er nog wel lezers die o.a. patronen willen kunnen bekijken. Daarom laat ik het blog voorlopig nog wel open staan, en wil ik iedereen erop wijzen dat ik onder aan het blog een privacyverklaring heb opgenomen (bronvermelding: www.simpelrijkleven.nl)

Mocht je hier ooit een reactie hebben geplaatst, en wil je die laten verwijderen, stuur mij dan een email waarin je duidelijk aangeeft:
naam die je gebruikte
tekst die je wilt laten verwijderen
datum van de geplaatste tekst waaronder je deze reactie heb geplaatst.
Dan kan ik je reactie verwijderen.
Zonder deze gegevens is het voor niet mogelijk je reactie terug te vinden en te verwijderen.

Email kun je sturen naar: eenleukleven@outlook.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten